Faturalı hatlarda cayma hakkı kaç gün?
Sözleşmeniz, fesih bildiriminin satıcı veya sağlayıcı tarafından alınmasından itibaren en geç 7 gün içinde feshedilmelidir. Fesih talebinin yerine getirilmesi için son tarih günlük dergiler için 15 gün; haftalık dergiler için 1 ay; aylık dergiler için 3 aydır.
Türk Telekom faturalı hattan cayma nasıl yapılır?
Bağlantımı iptal etmek için ne yapmam gerekiyor? Hattınızı iptal ettirmek hakkında detaylı bilgiyi 444 1 444 numaralı Türk Telekom müşteri hizmetlerinden alabilirsiniz.
Türk Telekom 3 ay cayma bedeli ne kadar?
Planınızda dakika, SMS ve GB’niz biterse otomatik olarak durdurulur ve aşım ücreti ödemezsiniz. Ayrıca, taahhüt ve çekim ücreti derdi olmadan Türk Telekom’un yenilenen mobil altyapısını denemenin tam zamanı! Türk Telekom Kolay Tarifler, müşterilerimizin taahhütlerinin ilk 3 ayı boyunca çekim ücreti talep etmez.
Faturalı hattan cayma bedeli ne kadar 2024?
a) Cayma bedeli, 24 aylık taahhüt süresinin ilk 12 ayında kullanıcının sistemde kaldığı süre dikkate alınarak hesaplanır. (25.01.2024, 25.06.2024 tarihinde sisteme katılan kullanıcı)
Faturalı hat kaç gün içinde iptal edilir?
180 gün sonra yükleme yapılmazsa aktif kullanım süresi sona erer ve 90 günlük bekleme süresi başlar. Bu süre içerisinde kullanıcı arama ve SMS alabilir ancak arama yapamaz veya SMS gönderemez.
Kaç gün kala cayma bedeli ödenmez?
30 gün içerisinde çekim ücreti alınmayacaktır.
Türk Telekom cayma bedeli ne zaman alınmaz?
Tüketici, satın alma tarihinden itibaren on dört (14) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve ceza ödemeksizin siparişten cayma hakkına sahiptir.
Türk Telekom faturalı tarife nasıl iptal edilir?
Muud paket ücretiniz Türk Telekom faturanıza yansımışsa, online işlem merkezinden veya 444 1 444 numaralı Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’ni arayarak yardım alabilirsiniz. Paket ödemenizi mobil ödeme ile yaptıysanız, “İptal” yazıp 7979’a mesaj göndererek işleminizi iptal edebilirsiniz.
Hangi durumlarda cayma bedeli ödenmez?
İnternet hızının düşük olması gibi sebeplerden dolayı internetin beklenen verimi sağlamadığı durumlarda Tüketiciyi Koruma Kanunu uyarınca iptal bedeli ödemeden aboneliklerinizi iptal ettirebilirsiniz.
Türk Telekom taahhüt nasıl iptal edilir?
Fesih işlemlerine ilişkin bilgiler: Türk Telekom Online İşlem Merkezi üzerinden başvuruda bulunarak, Türk Telekom ofislerine/grup mağazalarına şahsen başvuruda bulunarak, Kimlik belgesi ve imzalı dilekçeyi 0(312) 306 07 16 numaralı faksa göndererek, E-posta hesabı üzerinden başvuruda bulunarak. Devlet sistemi, Daha fazla makale…
Taahhüt bitmeden tarife değişikliği yapılır mı?
Mevcut tarifenin geçerlilik süresi dolmadan önce aynı operatör içerisinde cayma bedellerinin ödenmesi koşuluyla tarife değişikliği yapılabilir.
Türk Telekom taahhüt bitimine kaç gün kala?
Numaranın taahhüt sonuna kadar taşınabileceği gün sayısı operatörlerin belirlediği politikalara göre değişiklik gösterebilir. Örneğin: Türk Telekom için numara taşıma işlemi taahhüt bitiminden 30 gün önce başlatılabilir. Turkcell için numara taşıma işlemi taahhüt bitiminden 28 gün önce başlatılabilir.
Faturalı hat cayma bedeli kalktı mı?
Ancak 32723 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan “Elektronik Haberleşme Alanında Tüketici Hakları Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik” (“Yönetmelik”) ile cayma bedeli ödenmeden abonelik sözleşmesinin feshedilmesi mümkün hale gelmiştir.
Faturalı hat cayma bedeli nasıl öğrenilir?
Telefonunuzun çeviricisine *124# girerek arama yapın. Açılan ekranda 9’u girin ve gönder tuşuna basın, ardından 3’e, ardından 2’ye basın ve tekrar gönder tuşuna basın. Kalan süre ve iptal ücreti size SMS bildirimi yoluyla gönderilecektir.
Cayma hakkı kaç gün?
Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeden ve ceza ödemeden mesafeli sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Satın alma “mal” içinse, süre malın teslimi ile başlar; satın alma “hizmet” içinse, hizmet sözleşmesinin akdedilmesi ile başlar.
Yasal cayma hakkı kaç gün?
Tüketicinin bunlar dışında tahsil ettiği diğer ücretler, tüketicinin anapara ve tahakkuk eden faizi alacaklıya geri ödediği tarihten itibaren yedi gün içinde tüketiciye iade edilir. Tüketicilere ilk defa tüketici kredi sözleşmeleri için 14 gün içinde cayma hakkı tanınır.
Numara taşımada cayma hakkı var mı?
Mevcut operatörle yapılan sözleşmeye göre taahhüt süresi henüz dolmamışsa, çekim ücreti ödemeden telefon numarası transferi mümkün değildir. Sözleşme taahhüt süresinden önce feshedilirse, iptal ücreti tahsil edilecektir.
Hangi durumlarda cayma bedeli ödenmez?
İnternet hızının düşük olması gibi sebeplerden dolayı internetin beklenen performansı sağlamadığı durumlarda Tüketiciyi Koruma Kanunu uyarınca sözleşmeli aboneliklerinizi cayma bedeli ödemeden iptal edebilirsiniz.
Cayma hakkı 7 gün mü 14 gün mü?
Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeden ve ceza ödemeden mesafeli sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Satın alma “mal” içinse, süre malın teslimi ile başlar; satın alma “hizmet” içinse, hizmet sözleşmesinin akdedilmesi ile başlar.